Autor |
Wiadomość |
piotr
Gość
|
Wysłany: Pią Wrz 23, 2005 21:45 Temat postu: internet? |
|
|
szukam dobrego i taniego łącza na gryglewskiego.
Wie Ktoś coś? |
|
|
|
|
Maja
Gość
|
Wysłany: Nie Wrz 25, 2005 12:16 Temat postu: Re: internet? |
|
|
Napewno odradzam UPC. Niestety sama podpisalam umowe na dostarczanie internetu na caly rok. Nie mam internetu srednio co trzy dni. Czasem kilka minut, czasem kilka godzin. Naturalnie moga Ci zwrocic pieniadze, jednak dopiero kiedy nie ma internetu 12 godzin z rzedu. Nazwanie tego STALYM LACZEM to naprawde gruba przesada.
Infolinia jest platna, dodzwonienie sie zajmuje od kilku do kilkudziesieciu minut, podczas ktorych sluchasz muzyczki i naturalnie za to placisz.
Technik przychodzi po srednio 24 godzinach, oczywiscie z wylaczeniem sobot i niedziel.
Mozesz miec pretensje i napisac o nich na adres INTERNETOWY co jednak niczego nie zmienia. Jeszcze tylko 8 miesiecy i zegnam UPC na zawsze. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw Paź 20, 2005 18:03 Temat postu: Re: internet? |
|
|
Maja napisała:
Napewno odradzam UPC. Niestety sama podpisalam umowe na dostarczanie internetu na caly rok. Nie mam internetu srednio co trzy dni. Czasem kilka minut, czasem kilka godzin.
Osobiście jestem tym trochę zdziwiony, bo u mnie jest OK. Mam Chello do 1 Mb. Zdarzały się przerwy, ale w sumie nie jest źle, szczególnie po doświadczeniach z internetem OSK (proxy osiedlowe, słaby transfer i drożej niż Chello). |
|
|
|
|
razon
Zaglądajacy
Dołączył: Wto Paź 18, 2005 18:08 Posty: 21 Skąd: Gdańsk-Oliwa
|
Wysłany: Pon Paź 31, 2005 14:46 Temat postu: łącze |
|
|
Ja mam neostrade 512 chodzi bez problemu. Niestety cena pozostawia wiele do zyczenia... |
|
|
|
|
nabes
Bywalec
Dołączył: Pon Lut 06, 2006 14:02 Posty: 27 Skąd: Oliwa
|
Wysłany: Wto Lut 07, 2006 23:25 Temat postu: Re: internet? |
|
|
Też mam Chello i nie nażekam, a nawet jestem zadowolony.
Poprzednio byłem w sieci lokalnej i tam dopiero były przeboje. |
|
|
|
|
yezyna
Gość
|
Wysłany: Śro Lut 08, 2006 10:57 Temat postu: Chello |
|
|
Ja również polecam Chello, na początku miałam małe problemy z odbiorem, ale szybciutko przyszedł pan z działu technicznego i wyregulował sygnał. Infolinia faktycznie pozostawia wiele do życzenia, ale poza tym OK! |
|
|
|
|
|